R. Rawson Wilson, In Palamedes’ Shadow : Explorations in Play, Game and Narrative Theory
نویسندگان
چکیده
منابع مشابه
using game theory techniques in self-organizing maps training
شبکه خود سازمانده پرکاربردترین شبکه عصبی برای انجام خوشه بندی و کوانتیزه نمودن برداری است. از زمان معرفی این شبکه تاکنون، از این روش در مسائل مختلف در حوزه های گوناگون استفاده و توسعه ها و بهبودهای متعددی برای آن ارائه شده است. شبکه خودسازمانده از تعدادی سلول برای تخمین تابع توزیع الگوهای ورودی در فضای چندبعدی استفاده می کند. احتمال وجود سلول مرده مشکلی اساسی در الگوریتم شبکه خودسازمانده به حسا...
XIMPEL Interactive Video - between narrative(s) and game play
In this paper we present the XIMPEL interactive video platform. XIMPEL has been developed for the Clima Futura climate game, in which we use interactive video as a basis for scenario-driven games, with additional mini-games for elaborating on specific topics or tasks that arise during game play. XIMPEL has also been deployed in education, for creating short viral videos which allow for further ...
متن کاملideological and cultural orientations in translation of narrative text: the case of hajji baba of isfahan
در میان عواملی که ممکن است ذهن مترجم را هنگام ترجمه تحت تأثیر قرار دهند، می توان به مقوله انتقال ایدئولوژی از طریق متن یا گفتمان اشاره کرد. هدف از این تحقیق تجزیه و تحلیل جنبه های ایدئولوژیکی و فرهنگی متن مبدأ انگلیسی نوشته جیمز موریه تحت عنوان سرگذشت حاجی بابای اصفهانی ( 1823) و ترجمه فارسی میرزا حبیب اصفهانی(1880) بوده است.
investigating the relationship between creativity and performance in written narrative tasks
با بکارگیری کوریلیشن و آنوا در قسمت اول و تی تست در قسمت دوم آنالیز داده ها انجام گردیدکه نهایتا رابطه بین برخی فاکتورهای خلاقیت و نوشتار یافت شد
15 صفحه اولذخیره در منابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ژورنال
عنوان ژورنال: Débats
سال: 2005
ISSN: 1708-9069,0014-214X
DOI: 10.7202/501008ar