Deep Learning of 3D High-Precision Model Digital Engraving of Next-Generation Games Based on Artificial Intelligence
نویسندگان
چکیده
In order to improve the intelligence of next-generation game model, a new artificial came into being. Through in-depth understanding and research next generation model production technology, current industry general process is summarized, set effective methods expounded. context rapid development digital increasingly recognizes importance carving technology for design games. The can make up lack refinement traditional character unreal mapping effect. This paper focuses on two ways: behavior tree machine learning, designing AI with more anthropomorphic perception flexible behavior. Finally, basketball player competition designed learning demonstrates its intelligent
منابع مشابه
the impact of computer-assisted language learning on achievement motivation of high school students
چکیده انگیزه دلیل اصلی رفتارهای ما است. به نظر می رسد انگیزه جزء جدایی ناپذیر فرایند یادگیری باشد. ارزش ذاتی موفقیت تمایل به پیشرفت را در یادگیرنده ایجاد میکند. به عبارت ساده این تمایل انگیزه پیشرفت نامیده میشود. انگیزه پیشرفت را میتوان در احساس یادگیرنده هنگام چالش با درس های مدرسه، لذت انجام فعالیت درسی، یا حس کشف پاسخ مشاهده کرد.حتی ممکن است انگیزه پیشرفت را در تلاش یادگیرنده برای جلب تایید...
Immersive Digital Games: The Interfaces for Next-Generation E-Learning?
The intrinsic motivation to play, and therefore to learn, that might be provided by digital educational games teases researchers and developers. However, existing educational games often fail in their attempt to compete with commercial games and to provide successful learning. Often some learning is added to digital games or some gameplay is added to educational applications. Successful educati...
متن کاملthe effect of explicit teaching of metacognitive vocabulary learning strategies on recall and retention of idioms
چکیده ندارد.
15 صفحه اولthe effect of lexically based language teaching (lblt) on vocabulary learning among iranian pre-university students
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر روش تدریس واژگانی (واژه-محور) بر یادگیری لغات در بین دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی است. بدین منظور دو گروه از دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی (شصت نفر) که در سال تحصیلی 1389 در شهرستان نور آباد استان لرستان مشغول به تحصیل بودند انتخاب شده و به صورت قراردادی گروه آزمایش و گواه در نظر گرفته شدند. در ابتدا به منظور اطمینان یافتن از میزان همگن بودن دو گروه از دانش واژگان، آ...
15 صفحه اولذخیره در منابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ژورنال
عنوان ژورنال: Advances in multimedia
سال: 2022
ISSN: ['1687-5680', '1687-5699']
DOI: https://doi.org/10.1155/2022/4683455