ایده آل های دوطرفه در *c- جبرهای موضعی

پایان نامه
چکیده

در این رساله، ابتدا مفهوم *c- جبر را بیان می کنیم، سپس با تجزیه و تحلیل دقیق مقاله های dr. alexander a. katz, a note on two-sided ideals in locally c?-algebras, apr 2013. dr. a. a. katz,dr. o. friedman, on projective limits of real c?- and jordan operator algebras, oct 2005. مفهوم *c- جبرموضعی و قیاس های ژوردان و حقیقی از *c- جبرهای موضعی مختلط بیان می شود. در نهایت نشان می دهیم که اگر a یک *c- جبرموضعی باشد و j,i ایده آل های دو طرفه بسته در a باشند. آن گاه .

منابع مشابه

مطالعه اشتراک ایده آل های ماکسیمال در جبرهای بین c(x) و c*(x)

فرض کنیم c(x) جبر تمام توابع پیوسته حقیقی مقدار روی فضای کاملاً منظم x ، و c*(x) زیر جبر توابع کراندار باشد. تناظر شناخته شده ای بین کلاس معینی از z- فیلتر ها روی x و ایده آل های محض در c*(x) وجود دارد که منجر به قضایای نسبتاً مشابهی از آنها در c(x) می شود. این تناظر به وسیله ردلین و واتسون به هر جبر بین c*(x) و c(x) تعمیم داده شده است. در این فرایند، آنها کلاسی از ایده آل ها را که نقش هندسی مشاب...

15 صفحه اول

ساختار ایده آل های مینیمال برخی از جبرهای باناخ وابسته به گروه های فشرده موضعی

در این پایان نامه ایده آل های مینیمال جبر گروهی یک گروه فشرده موضعی نا فشرده، جبر اندازه یک گروه فشرده موضعی نا فشرده و جبرهای باناخ دیگر با یک نوع ضرب آرنز را بررسی می شوند.

c-ایده آلهای جبرهای لی

در این پایان نامه ثابت می کنیم که اگر همه زیرجبرهای پوچتوان ماکزیمال از یک جبر لی حل÷ذیر c-ایده آلی از آن باشند آنگاه جبر لی فوق حل÷ذیر است.

15 صفحه اول

ایده آل های موضعی با مقطع کامل و ایده آل های ‏‎-m‎‏‎‏ کامل

در این پایان نامه ‏‎a‎‏ را حلقه ای نوتری و ‏‎i‎‏ را ایده آلی از ‏‎a‎‏ در نظر می گیریم. براساس ‏‎i‎‏ ایده آل موضعی با مقطع کامل را تعریف کرده و سپس بستار صحیح این نوع ایده آل ها را مطالعه می کنیم و خواصی که ایده آل ها را در حلقه های نوتری دارند را بررسی می کنیم. سپس ایده آل های ‏‎-m‎‏ کامل و بعضی خواص آنها در حلقه های نوتری را بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

دیدگاه شهروندان تهرانی درباره معیار های همسر ایده آل

To study the views of Tehranese citizens about the characters of ideal spouse, a cross-sectional survey was made by using the questionnaire in the city of Tehran, on 812 people. The findings show that the characters of age, piety, moral (kindly), physical and mental health, dignity, working, the kind of job, income, social status, kinship, having same religion, having same ethnicity, social st...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه لرستان - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023