تجزیه قاب های ریس و موجک ها به اجتماع متناهی از مجموعه های مستقل خطی

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه می خواهیم اثبات کنیم که هر قاب ریس،اجتماع تعداد متناهی از دنباله های ریس است. همچنین تجزیه سیستم های موجک را به تعداد متناهی از مجموعه های مستقل خطی با ارائه شرایطی تعمیم می دهیم.نهایتا شرط هم ارزی برای تجزیه مجموعه های متناهی در مجموعه های مستقل خطی ارائه داده می شود.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

تجزیه فریم ها به مجموعه های مستقل خطی

در این پایان نامه روی سه موضوع خاص در نظریه فریم متمرکز می شویم. ابتدا نشان می دهیم که مساله پالسن هم ارز مساله تصویر است.سپس شرح می دهیم چه موقع دو فریم تنگ می توانند دوگان یکدیگر باشند.در نهایت رابطه بین دو فریم ?_i }_(i=1)^m} و t?_i }_(i=1)^m} رابررسی می کنیم که t یک عملگر وارون پذیر است. علاوه بر این استقلال خطی {?_i ?_i^*} _(i=1)^m} را بررسی می کنیم.

رویکردهایی به مساله تعداد توپولوژی ها روی یک مجموعه متناهی از منظر مشبکه

متن حاضر بخشی از یک تحقیق موضوعی پیرامون مساله شمارش توپولوژی ها روی یک مجموعه متناهی است که شامل: ویژگی های مشبکه توپولوژی ها، خواص توپولوژی های AT (اصلی)، معادل بودن این مساله با شمارش پیش ترتیب ها روی n نقطه، نحوه ارتباط مفاهیم توپولوژیکی روی یک مجموعه متناهی و نتایج به دست آمده برای n نابیشتر از 16 می باشد. متن از لحاظ مفاهیم توپولوژیکی خودکفا است.

متن کامل

موجک قاب ها ومجموعه های موجک قاب

دراین پایان نامه موجک قاب ها را در متناظر با یک سیستم یکانی خاص مطالعه می کنیم. نشان می دهیم برای هر موجک قاب های متفاوتی با این ویژگی وجود دارند که تکیه گاه تبدیل فوریه آن ها دریک مجموعه با اندازه واقع است. سپس مجموعه های موجک قاب را برای نوع خاصی از موجک قاب ها بیان می کنیم که تکیه گاه تبدیل فوریه آن ها توابع مشخصه است. به ویژه علاقه مند به یافتن شرایطی برای مجموعه اندازه پذیر لبگ هستیم که ای...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023