بخش عملی: نوازندگی ساز کمانچه، بخش نظری: اصول مقدماتی تمرین کمانچه
پایان نامه
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه هنر - دانشکده موسیقی
- نویسنده احسان ذبیحی فر
- استاد راهنما مجید درخشانی اردشیر کامکار
- تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
- سال انتشار 1387
چکیده
چکیده ندارد.
منابع مشابه
موضوع نظری: ارائه یک شیوه جدید در نوازندگی کمانچه، موضوع عملی : نوازندگی کمانچه
چکیده ندارد.
15 صفحه اولمقایسه برخی تکنیک های اجرایی کمانچه و تار در جملات موسیقی دستگاهی، بخش عملی: نوازندگی ساز کمانچه در سه بخش تک نوازی، گروه نوازی و جواب آواز
با توجه به اهمیتِ ساز تار، در موسیقی دستگاهی، بخش قابل اعتنایی از ساختار موسیقی دستگاهی- سازی، زیر تأثیر تکنیک های تارنوازی سامان یافته است. امروزه بسیاری از نوازندگانِ سازهایِ ایرانی، به ردیف های نواخته شده با تار مراجعه می کنند. این امر، کم کم موجب فراموشی و یا کمرنگ شدن شیوه های اجراییِ متفاوتِ سازهای مختلف می شود. در این پایان نامه، شیوه ی نوازندگی حسین خان اسماعیل زاده، از بزرگترین کمانچه نوازا...
15 صفحه اولتجزیه و تحلیل قطعات بخش عملی(نوازندگی کمانچه در دستگاه ماهور)
این چکیده با هدف بیان مسائل اصلی،اطلاعات،جزعیات و مطالب مهم این تحقیق به این صورت ارائه می شود: _ پیش درآمد ماهور از لحاظ فرم،ساختار تفکیک پذیر مجزایی را شامل نمی شود،اما در جزعیات می توان آن را به بخش های مستقل غیر مساوی(از لحاظ تعداد میزان)تقسیم نموده و سپس مورد بررسی قرار داد.در ابتدای پیش درآمد ماهور،مقدمه به صورت ایده اصلی ارائه می شود که بر گرفته از گوشه گشایش ماهور است.این جمله مبنای پ...
منابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه هنر - دانشکده موسیقی
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023