بازنمایی ترس در میزانسن های راینر ورنر فاسبیندر
پایان نامه
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه هنر - دانشکده سینما و تئاتر
- نویسنده نیما بهفروز
- استاد راهنما احمد الستی
- تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
- سال انتشار 1387
چکیده
چکیده ندارد.
منابع مشابه
بررسی نقش میزانسن در بازنمایی شخصیت در تله فیلم های ایرانی
میزانسن به عنوان یکی از کلیدی ترین مفاهیم سینما نقش بسیارمهمی در بازنمایی شخصیت دارد. ترکیب عناصر مختلف درون کادر، در کنش و واکنش متقابل با دوربین مفهوم پویایی را خلق می کنند که به نحو موثر و قدرتمندی می تواند جنبه هایی از شخصیت را به گونه ای کاملا بصری به مخاطب انتقال دهد. میزانسن مجموعه ای از تکنیک هاست که قدرت بیانی فوق العاده ای در به تصویر کشیدن ذهنیات و دنیای درونی کاراکترها دارد؛ اما در ...
15 صفحه اولدلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران
این مقاله به دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران و بررسی این دلالت معنایی در جنبههایی همچون صحنه، نورپردازی، حرکت دوربین وچیدمان بازیگر میپردازد تا به شناخت هر چه بیشتر جنبههای معنایی تکنیک در این نوع سینما و تجزیه و تحلیل بهتر سینمای هنری ایران یاری برساند. در آغاز، مسئلة پژوهش بیان میشود و بر این نکته تأکید میگردد که میزانسن، که از عناصر اصلی ایجاد معنا در فیلم است، چندان مورد توج...
متن کاملبازنمایی مطالعات بازنمایی در ایران
مقاله حاضر نوعی مطالعه انتقادی بخشی از تحقیقات مطالعات فرهنگی در دانشگاهها با تاکید بر پایاننامههای حوزه مطالعات بازنمایی است. میدان مطالعه، محدود به دپارتمانهای مطالعات فرهنگی در دانشگاهها نبوده، بلکه از سایر گرایشهای علوم اجتماعی به ویژه ارتباطات و جامعهشناسی نیز نمونههایی استخراج شده است. پرسش این است که چگونه تحقیقاتی که به بازنماییهای متفاوت در متون فرهنگییا رسانهای توجه کردهان...
متن کاملمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه هنر - دانشکده سینما و تئاتر
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023