بررسی انیمیشن سه بعدی ( کمپانی آردمن ). موضوع عملی : ساخت فیلم( مشکل)
پایان نامه
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس - دانشکده هنر
- نویسنده جمشید پیری
- استاد راهنما اکبر عالمی ولادیمیر تاراسف شهریار زند
- تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
- سال انتشار 1381
چکیده
استودیو آردمن که بی شک ا زموفق ترین مراکز تولید انیمیشن های سه بعدی در جهان است در طول فعالیت چندین ساله خود تاثیری فراوان بر رشد و اعتلای انیمیشن به شیوه خمیری یا claymationگذارده آثاری که به این شیوه توسط استودیو آردمن تولید شده همواره با اقبال جهانی مواجه گردیده و توانسته جوایز با اهمیتی از جمله چندین اسکار را به خود اختصاص دهد. و از آنجایی که این استودیو یک مرکز پویا و در حال رشد انیمیشن می باشد آشنایی بیشتر با آن می تواند در ارتقای سطح انیمیشن کشورمان به این شیوه (خمیری ) موثر باشد.
منابع مشابه
جایگاه پس زمینه در ساخت فیلم انیمیشن موضوع عملی ساخت فیلم (رویای برگ )
در این تحقیق ابتدا بررسی اجمالی در باره پس زمینه در تاتر و سینما شده است ، سپس لی اوت ، زیرا در روند تولید قبل از انجام پس زمینه قرار گرفته است و نقش بسیار مهمی را در اجرای پس زمینه بعهده دارد. در بخشهای بعدی نیز سعی شده است به عامل پس زمینه به شکل جزئی تری برخورد شود و انواع مختلف انیمیشن بحث و بررسی شود.
15 صفحه اولموضوع نظری: تحلیلی بر آثار انیمیشن فرشید مثقالی - موضوع عملی: ساخت فیلم "گل سبز"
این مجموعه شامل 2 کتاب و 8 فصل می باشد. در کتاب اول سه فصل از هشت فصل مربوط به طرح تحقیق، روش تحقیق و سابقه موضوع برای مجموعه حاضر است و در فصلهای بعدی آثار مکتوب و انیمیشن آقای فرشید مثقالی مورد تحلیل قرار می گیرد. کتاب دوم این مجموعه نیز گزارشی است از نحوه ساخت فیلم "گل سبز" که بعنوان پروژه علمی اینجانب ارائه شده است . قابل توجه اینکه در طراحی هر فصل از مقدمه کلی در ابتدای این مجموعه صرفنظر ش...
15 صفحه اولتهیه کنندگی انیمیشن (اهمیت و جایگاه تهیه کننده در تولید فیلم های انیمیشن) موضوع عملی: ساخت فیلم رویای سبز
چکیده ندارد.
15 صفحه اولبررسی طراحی حیوانات برای انیمیشن/موضوع عملی : ساخت فیلم سگ ولگرد
در کنار فانتزی ، موضوع و تخیل ، برای ساختن یک فیلم انیمیشن و یا آثار متحرک دیجیتال ، خواه حرفه ای و یا آماتور ، نباید از نقش بسیار مهم طراحی به عنوان یک امر زیربنایی ، غفلت کرد. شیوه های طراحی و متدهای رسم اشکال و شخصیتها، در قالب مکتب ها و سبک های مختلف طبقه بندی شده اند. از سرآغاز تمدنهای باستانی ، حیوانات کاربرد مهمی در زندگی نوع بشر داشته اند . امروزه شخصیت پردازی حیوانات در آثار انیمیشن در...
سمبل و متافر در سینمای انیمیشن . موضوع عملی : ساخت فیلم رویای سبز
هزاران سال پیش انسانهای اولیه هنگامیکه زبان کلامی ارتباط رسانی اولیه را نمی دانستند با استفاده از حرکات نمادین چهره و دست و گاهی علائم وتصاویر ویژه ای که در طی تکرار وقایع خاصی برای آنها مفهوم پیدا کرده بود، استفاده می کردند. امروزه با وجود یکصد زبان ، هزاران گویش مختلف که باعث پیچیده تر شدن ارتباطات کلامی شده محققان را برآن داشت بفکر چاره ای بیفتند زبانهای مختلف شامل اسپرانتو، ایزوتایپ و غیره ...
15 صفحه اولمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس - دانشکده هنر
کلمات کلیدی
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023