الناز نصیرزاده
دانشجوی دکتری، گروه مهندسی سیستم و تجارت الکترونیکی، دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ایران.
[ 1 ] - شناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان)
هدف: بازیگونگی به مفهوم استفاده از مؤلفههای انگیزشی بازی و روشهای طراحی بازی در زمینههای غیربازی، توجه بسیاری از پژوهشگران را به خود جلب کرده است. با توجه به جدید بودن این مفهوم و پژوهشهای کمّی که در این حوزه نوپا، بهویژه در صنعت بانکداری وجود دارد، هدف این پژوهش بررسی تأثیر مؤلفههای انگیزشی بازیگونگی بر میزان تعامل مشتریان در باشگاه مشتریان صنعت بانکداری (بانک حکمت ای...
نویسندگان همکار