آرمان عاشوری

دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت ‌بدنی، دانشکده تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه گیلان، گیلان، ایران

[ 1 ] - طراحی مدل اثرگذاری استفاده از بازی‌های ویدئویی ورزشی بر مصرف ورزشی

هدف از انجام این پژوهش بررسی اثرات استفاده از بازی‌های ویدئویی ورزشی روی مصرف ورزشی بود. روش پژوهش توصیفی - پیمایشی و از نوع کاربردی است. همچنین اطلاعات مورد نیاز پژوهش از طریق پرسش‌نامه جمع‌آوری شد. جامعه آماری این تحقیق کلیه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه شامل سه پایه هفتم، هشتم و نهم شهر رشت بودند که 183 نفر به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. در این پژوهش داده‌ها از طریق پرسشنامه جمع‌آوری و سپس ...

نویسندگان همکار