سعید اسدی

دانشجوی دکتری تئاتر در دانشکده نمایش و موسیقی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

[ 1 ] - تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو)

چگونگی فرایند ساختاریابی میدان تئا‌تر نوین ایران و ایجاد قطب‌های هنری و تکوین زیرمیدان‌های آن زمین? این پژوهش جامعه‌شناختی است. موج نو تئا‌تر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی به مثابه یک زیرمیدان شکل پیدا کرد و این حاصل تغییر در نظام توزیع سرمایه‌ها و تغییر عادت‌واره‌های کنش‌گران آن بود، که خواهان بدعتی در سبک‌ها و فرم‌های متداول تئا‌تر نوین ایران بودند. یکی از نتایج روشن موج نو در تئا‌تر ایران «...

نویسندگان همکار