تصویرگری تألیفی و تصویرسازی کتابهای مصور

نویسنده

  • مجاوری آگاه, مسعود
چکیده مقاله:

این مقاله چکیده ندارد

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بررسی و تاثیر تکنولوژی در تصویرسازی کتاب های مصور (همگامی تکنولوژی چاپ و تصویرسازی)

با توجه به محدودیت زمان و تنوع بسیار موضوعات مورد بحث، به بررسی و مطالعه آن موضوعات و همچنین مقالات پرداختم.و با تجزیه و تحلیل آن ها به نتیجه گیری در این رابطه رسیدم. موضوع عمومی، تصویرسازی است و بررسی مواد و مصالح آن با نگاه تاریخی به ایران وجهان . وتوجه اصلی به ایران است.همان گونه که چاپ دستی در گذشته اهمیت و رونق فراوان داشته به خصوص در تصویرسازی کتاب های مصور ،آثار بسیار ارزشمندی از آن دور...

15 صفحه اول

مقایسه جریان تصویرگری دهه ی چهل با جریان تصویرگری دهه ی هشتاد در کتابهای کودک و نوجوان

در تاریخ تصویرگری ایران دهه ی 1340 نقطه عطفی بوده است، زیرا که با ویژگیهای برجسته توانسته از جریان سنتی پا به جریانی مدرن گذارد، همچنین در دهه 80 نیز ، بارشد تقاضای کتاب از سوی جامعه، کتابهای تصویری از اهمیت بالایی برخوردار شد و توانست با ایجاد سبک های نو و تکنیک های جدید وارد مرحله ی نوینی شود. در این پژوهش مباحثی از قبیل معرفی جریان هنری دهه ی 40 و جریان هنری دهه ی80 وبا هدف شناسایی و معرفی و...

15 صفحه اول

بررسی ارتباط متن و تصویر در تصویرسازی کتابهای کودکان (( تصویرسازی داستان ماه پیشونی ))

با توجه به اهمیت کتاب های تصویری برای کودکان و ارتباط بین متن و تصویر که بحثی همیشگی در تصویرگری کتاب های کودکان است، هدف اصلی این پژوهش یافتن رابطه میان دو متغییر تصویرگری و متن در این کتاب ها است. متن و تصویر در ساختن تاثیر کلی روایت با یکدیگر مشارکت داشته و همدیگر را تقویت می کنند. تصویر آن چیزی را به ما منتقل می کند که شاید دقیق ترین کلمات نیز قادر به بیان آن نباشند. تصاویر اطلاعاتی در اختی...

15 صفحه اول

بررسی تصویرسازی کتابهای عامیانه ایران در دوره قاجار

نشان دادن اهمیت ساختار تصویرسازی متن برای هنرمندان و بررسی تصویرنگاری در حوزه های هنرهای عامیانه گویای این است که بخش مهمی از فعالیت هنرمندان در حیطه هنرهای عامیانه که تاثیرات زیادی بر نقاشی کتاب های دوره قاجار گذاشته است. گرایش به مفاهیم عامیانه از دوران صفویه آغاز و تا دوره قاجار ادامه می یابد این اندیشه و مفاهیم رویکرد تازه ای را به نقاشی های عامیانه ایجاد می کند. مانند: مکتب نقاشی قهوه خان...

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


عنوان ژورنال

دوره 1  شماره None

صفحات  201- 210

تاریخ انتشار 2014-09

با دنبال کردن یک ژورنال هنگامی که شماره جدید این ژورنال منتشر می شود به شما از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی برای این مقاله ارائه نشده است

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023