گزارش‌های جدید از جلبکها در خلیج فارس و فلور ایران

Authors

Abstract:

 9 گونه جلبک ( 8 کلروفیسه و 1 فئو فیسه) به عنوان گزارش‌های جدید برای خلیج فارس و 7 گونه ( 1 باسیلاریوفیسه، 2 کلروفیسه و 4 فئوفیسه) به عنوان گزارش‌های جدید برای فلور ایران ذکر می‌گردند.

Upgrade to premium to download articles

Sign up to access the full text

Already have an account?login

similar resources

گزارش های جدید از جلبکها در خلیج فارس و فلور ایران

9 گونه جلبک ( 8 کلروفیسه و 1 فئو فیسه) به عنوان گزارش های جدید برای خلیج فارس و 7 گونه ( 1 باسیلاریوفیسه، 2 کلروفیسه و 4 فئوفیسه) به عنوان گزارش های جدید برای فلور ایران ذکر می گردند.

full text

گزارشهای جدید و جالب از ایران

قبیله Nardeae با گونه Nardusstricta برای اولین بار از ایران گزارش می‌گردد. همچنین گونه Melilotusneapolitana به عنوان یک گونه جالب ارائه می‌شود. محل دقیق گیاهان در ایران و نیز پراکنش آنها در دنیا توضیح داده می‌شود.

full text

گزارشهای جدید از جنس گون در ایران

بر پایه جمع‌آوری‌های جدید از نقاط مختلف کشور تعدادی گونه بعنوان گزارش جدید از ایران معرفی می‌گردد. این گونه‌ها عبارتند از: A. dzhebrailicus، A. incertrus،  A. psoraloides همگی ازبخش Hololeuce؛ A. asciocalyx، ازبخش Onobrychoidei؛ گونه A. leiosemius از بخش Aegacantha ؛ A. versipilus‌ از بخش Erioceras و A. shebarensis‌ از بخش Trachycercis. برای هر یک از گونه‌های فوق با ذکر نمونه‌های هرباریومی و ن...

full text

گزارشهای جدید از جنس گون در ایران

بر پایه جمع آوری های جدید از نقاط مختلف کشور تعدادی گونه بعنوان گزارش جدید از ایران معرفی می گردد. این گونه ها عبارتند از: a. dzhebrailicus، a. incertrus،  a. psoraloides همگی ازبخش hololeuce؛ a. asciocalyx، ازبخش onobrychoidei؛ گونه a. leiosemius از بخش aegacantha ؛ a. versipilus از بخش erioceras و a. shebarensis از بخش trachycercis. برای هر یک از گونه های فوق با ذکر نمونه های هرباریومی و نیز ...

full text

گزارشهای جالب و قابل توجه از فلور خانواده اویارسلام (Cyperaceae) در ایران

Cyperus michelianus به عنوان گزارش جدید و pygmaeus  C. به عنوان گزارش قابل توجه از فلور Cypercaceae در ایران ذکر می‌گردند. محل دقیق گونه‌ها بر اساس نمونه های هرباریومی، همچنین ویژگی‌های اصلی هر گونه و پراکنش جغرافیایی آنها توضیح داده شده است.

full text

گزارشهای جدید و جالب از ایران

قبیله nardeae با گونه nardusstricta برای اولین بار از ایران گزارش می گردد. همچنین گونه melilotusneapolitana به عنوان یک گونه جالب ارائه می شود. محل دقیق گیاهان در ایران و نیز پراکنش آنها در دنیا توضیح داده می شود.

full text

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


Journal title

volume 7  issue 1

pages  95- 117

publication date 2015-11-22

By following a journal you will be notified via email when a new issue of this journal is published.

Keywords

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023